Ενδοδοντική Θεραπεία

Τι είναι η Ενδοδοντική Θεραπεία;
Κατά την Ενδοδοντική θεραπεία αφαιρείται ο πολφός του δοντιού (βρίσκεται εντός του δοντιού και περιέχει ζωτικότητα στο δόντι). Εν συνεχεία απολυμαίνονται οι ριζικοί σωλήνες (ή ο ριζικός σωλήνας) που αποτελούν συνέχεια του μυλικού θαλάμου και είναι εμπλουτισμένοι με τα νεύρα και τα αγγεία του δοντιού, διευρύνονται και στο τελευταίο στάδιο προβαίνουμε στην ερμητική έμφραξη που φτάνει μέχρι το ακρορρίζιο.

Αυτή η διαδικασία, πραγματοποιείτε με τις κατάλληλες, πρωτοποριακές και σύγχρονες αποτελεσματικές μεθόδους της ενδοδοντίας, κάτω από τον έλεγχο ακτινογραφιών και επανεξετάσεων μετά το πέρας του εξαμήνου. Μετά την ολοκλήρωση της ενδοδοντικής θεραπείας, προβαίνουμε και στην μόνιμη αποκατάσταση της μύλης του δοντιού.

Τα ενδοδοντικά θεραπευμένα δόντια συνυπάρχουν με τα μη απονευρωμένα δίχως προβλήματα (εφόσον η θεραπεία ήταν επιτυχής) και έχουν μεγάλη διάρκεια «ζωής». Συγκριτικά με τα μη απονευρωμένα δόντια, τα ενδοδοντικά θεραπευμένα είναι πιο εύθρυπτα ,ενώ οι πιθανότητες καταγμάτων είναι αυξημένες. Με την σωστή φροντίδα/έλεγχο μπορούν να υπάρχουν στον φραγμό για αρκετό διάστημα.

Η αποκατάσταση των δοντιών που φλεγμαίνουν με ενδοδοντική θεραπεία, είναι επιβεβλημένη για να μην υπάρχουν φλεγμονές στο στόμα γενικότερα. Το δόντι δεν έχει τη δυνατότητα να θεραπευτεί από μόνο του.

Λήψη φαρμάκων (αντιφλεγμονωδών ή αντιβιοτικών) θα προσφέρει προσωρινή καταστολή του πόνου αλλά ΟΧΙ λύση στο πρόβλημα. Επίσης, η μη έγκαιρη θεραπεία μπορεί να δημιουργήσει περεταίρω αλλοιώσεις στο περιοδόντιο, καθώς και απορρόφηση των ριζών του καθώς και προβλήματα στα γειτονικά δόντια ή εμφυτεύματα.

Με την σωστή θεραπεία και τους εξειδικευμένους οδοντιάτρους, η ενδοδοντική θεραπεία φέρει ποσοστά επιτυχίας που ανέρχονται στο 99%.

Επικοινωνήστε με τηνKDental Clinic για μια set-up επίσκεψή μαζί με την Dr. Ελένη.